Fitstudio sportovních aktivit
Provozní řád FSA
Bez toho to jednoduše nejde
- Při vstupu do tělocvičny (sálu) je každý cvičenec povinen nahlásit se cvičitelce nebo recepční minimálně 5 minut před začátkem cvičební hodiny.
- Cvičenec se musí před každou cvičební hodinou prokázat platnou permanentkou (informovat zda je na hodinu objednaný v Rezervačním systému). Při vážném onemocnění nebo úrazu potvrzeném lékařem, bude předplatné vráceno v plné výši.
- Každý cvičenec je povinen používat čistou sportovní obuv. Nejlépe speciální na aerobic nebo S-cycling….
- Cvičenci k převlékání používají pouze vyhrazené prostory v šatně. Za odložené osobní věci cvičitelka ani recepční neručí!
- Při používání speciálních léků a zdravotních problémech (dětí i dospělých osob) je nutná konzultace s cvičitelkou.
- V případě poškození cvičebního nářadí, hradí škodu cvičenec.
- Změna lektorů jednotlivých cvičebních hodin vyhrazena!
- Používání cvičebních pomůcek a nářadí je pod vedením školených lektorů na vlastní nebezpečí!
- Vstup do cvičebních prostor na vlastní nebezpečí.
- Registrovaní klienti, kteří jsou přihlášení v Rezervačním systému na vybranou hodinu, jsou informováni SMS zprávou například o případném zrušení lekce, či jiných změnách. Ostatní tuto informaci nedostanou.
- Na cvičební hodinu se klient ideálně přihlašuje 24 hodin před jejím zahájením. V opačném případě, může dojít k jejímu zrušení při nenaplnění kapacity.
- Pokud vyprší platnost kreditu či klient všechny hodiny procvičí, může si aktivaci kreditu objednat telefonicky či zasláním emailu. Platbu klient provede při nejbližší cvičební hodině, na kterou půjde.
- Rezervaci na jednotlivé cvičební hodiny lze uskutečnit pouze s platbou dané cvičební hodiny – permanentky. Při telefonické rezervaci je klient povinen hodinu uhradit i při případě neúčasti. Zrušit rezervaci lze 24 hodin před cvičební hodinou. Ve výjimečných případech můžete objednanou hodinu zrušit zasláním SMS zprávy.
- Při uzavření sportovišť, které nemůžeme ovlivnit (vyšší moc, vyhlášení nouzového stavu atd.), přecházejí všechny lekce plnohodnotně do režimu online. V tomto případě je klub povinen zaslat všem informace, jakou aplikaci pro tyto účely je třeba instalovat. V RS vždy najdete přihlašovací údaje, které se Vám při platbě aktivují. Kdo se rozhodne nevyužívat online cvičební lekce, přichází za dané období o své kredity na cvičení bez nároku náhrad.
V Semilech 1. září 2019
Majitelka: Jana Boučková
IČO: 498 86 061
Odpovědi na Vaše nejčastější dotazy
Musím se na cvičení, tedy jednotlivé lekce, PŘIHLAŠOVAT dopředu?
Jednoznačně ANO. Maximálním využitím možností Rezervačního systému si pomáháme navzájem. Jsou hodiny, na které se pro velký zájem vůbec nemusíte dostat, a naopak přijdou dny, kdy není naplněn minimální počet klientů a cvičení odpadá. Rezervační systém dělá ve všem pořádek a všichni máme dokonalý přehled v reálném čase.
POUŽÍVEJTE REZERVAČNÍ SYSTÉM – ŽIVOT S NÍM JDE LÍP!
Musím zaplatit za telefonicky REZERVOVANOU lekci i přesto, že nepřijdu?
Mohu lekci STORNOVAT i v kratší lhůtě, protože mám fakt trabl?
Jasně, ale jde to opravdu jen ve výjimečných případech. Jsme lidé, všichni máme svoje starosti a ne vždy nám běží každý den podle plánu. A to už vůbec nemluvíme o onemocnění nebo zranění. Důležité však je, abyste nám vždy dali vědět ihned, jakmile takovou skutečnost zjistíte. Volejte nebo pište Mirce na telefon +420 602 204 658.
Mohu si prodloužit PERMANENTKU na cvičení?
NE, tohle bohužel nejde. Platnost desetihodinové permanentky je stanovena na 6 měsíců od data vystavení. Ale nezoufejte, máme řešení i pro vás, kteří to tak nechcete. Můžete si koupit jednotlivé vstupy. Ze zkušeností víme, že se to vyplatí klientům, kteří v průběhu oněch osmi měsíců odcvičí 10 a méně hodin.
Je PERMANENTKA přenosná?
Ajaj, mám „vycvičenou“ PERMANENTKU a chci jít dneska na hodinu! Co mám dělat?
Nezoufejte, není to žádný problém. Zavolejte Mirce na +420 602 204 658 a objednejte se jednoduše po telefonu. Nebo stačí poslat i SMS. Ostatní si dohodneme na hodině.
Nemohu se objednat na cvičení, protože REZERVAČNÍ SYSTÉM není funkční!
I to se stává. Rezervační systém je jen stroj a může mít „své dny“. Nicméně je většinou spíš problém v tom, že skončila platnost permanentky nebo máte vyčerpaný kredit. Ať tak či tak, vždy volejte Mirce na +420 602 204 658, která s vámi vše vyřeší.